Що потрібно для того, щоб почати платити по теплолічильнику

Процедура затвердження проекту установки, а також прийняття на абонентський облік у ПАТ «Київенерго» лічильника теплової енергії.

Звертаємо вашу увагу на те, що в зв’язку зі зміною постачальника послуг з централізованого теплопостачання: перехід від ЖЕКів до Київенерго були змінені також правила затвердження робочих проектів, а також прийняття на облік квартирних приладів обліку теплової енергії.

Так, якщо раніше твердженням проектом в Київенерго займалися компанії, що виконують установку приладів обліку, то на даний момент абонент повинен особисто звертатися в центр обслуговування абонентів (ЦОА) Київенерго для вирішення даного питання.

Відповідно до Протоколу робочої наради керівництва керівників ПАТ «Київенерго» від 02.11.2015 щодо взаємодії підрозділів теплових мереж і департаменту обслуговування клієнтів з питань прийому на абонентський облік квартирних приладів обліку теплової енергії (далі лічильників) і проведення розрахунків за надані послуги централізованого опалення було затверджено такі рішення і процедури.

Щодо проведення взаєморозрахунків за надані послуги централізованого опалення з споживачами, у яких вже встановлені квартирні прилади обліку теплової енергії.

Нарахування оплати за послуги теплопостачання клієнтам, у яких вже встановлені квартирні лічильники, повинно проводитися на підставі показань приладів обліку до моменту складання з боку ПАТ «Київенерго» акту обстеження приладу обліку і перевірки його відповідності робочому проекту.

ПАТ «Київенерго» організовує проведення обстеження вузлів обліку теплової енергії, які були встановлені і прийняті на комерційний облік попереднім Виконавцем послуг, з метою перевірки відповідності приладу обліку, а також його монтажу паспорту лічильника і чинним вимогам законодавства. У разі виявлення зауважень до правильності роботи або монтажу вузла обліку теплової енергії складається відповідний акт.

Щодо порядку прийняття на абонентський облік і розгляду проекту установки квартирного лічильника тепла, який був розроблений в період переходу до ПАТ «Київенерго» функцій виконавця послуг з централізованого теплопостачання, укладення договору про надання послуг централізованого опалення і подачі гарячої води абонентам, у яких встановлено квартирний лічильник тепла.

Працівники центру обслуговування абонентів приймають у клієнта:

  • Заява на розгляд робочого проекту установки лічильника тепла з пакетом документом, зазначеним в Форме1.
  • Довідку з житлово-обслуговуючої організації з даними про загальної опалювальної площі всіх квартир, а також місць загального користування будинку, необхідно надавати мешканцям тих будинків, дані про яких відсутні в базі ПАТ «Київенерго».
  • Заява на прийняття на абонентський облік лічильника тепла згідно Форми 2 з копією квитанції з останніми оплаченими показаннями лічильника або Форми 3 в разі не бувши між вами індивідуального проекту через установки квартирного лічильника забудовником на підставі спільного проекту;
  • Заява на укладення договору про надання послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання населенню, в разі відсутності даного договору у абонента (з відповідними копіями документів для надання послуг);
  • Заява на прийняття на абонентський облік приладу обліку гарячої води з відповідними копіями документів.
  • (044) 364-29-70, (095) 852-75-07,
  • (044) 383-42-24, (067) 243-38-87
  • order@e-in.com.ua
  • inc88@ukr.net

08130, Київська обл., Києво-Святошинський район, с.Чайки, вул. Антонова 8-А