Киянам не потрібно терміново укладати договори з «Київенерго»

Киянам не потрібно негайно укладати письмові договори з ПАТ «Київенерго» на поставку послуг опалення і гарячої води. Про це «Україні Комунальній» повідомили в прес-службі компанії.

Відзначається, щоб не створювався невиправданий ажіотаж і додаткові черги в центрах обслуговування клієнтів, «Київенерго» не обмежує період часу для укладання письмових договорів.

«Якщо у клієнта не було заміни / перепломбування лічильника, не змінився власник приміщення або не змінювалися пільги тощо, то за бажанням письмові версії договорів з компанією жителі столиці можуть укласти протягом наступного року. Це дозволить клієнтам без поспіху звернутися в будь-який центр обслуговування у зручний час », – йдеться в повідомленні.

Примітно, в будь-якому випадку компанія залишається виконавцем послуг з опалення та гарячого водопостачання в будинках тих киян, які визначили «Київенерго» виконавцем цих послуг. Якщо немає індивідуального договору з клієнтом в паперовому вигляді, послуги надаються на підставі договору-приєднання, опублікованого в газеті «Хрещатик» и на сайті компанії.

У «Київенерго» зазначають, що з березня цього року процес укладання письмових індивідуальних договорів на поставку опалення та гарячої води максимально спрощений. За аналогією з процедурою укладення договорів по електроенергії киянам достатньо звернутися до адміністратора центру, передати йому документи, необхідні для підписання договору, і написати заяву.

Для тих клієнтів, у яких встановлені лічильники гарячої води, опломбування та підписання договору тепер відбуваються одночасно – вдома у клієнта. Фахівці «Київенерго» на підставі заяви клієнта, зв’язуються з ним по телефону і узгоджують дату візиту співробітника компанії.

Процедура проста і для тих клієнтів, у яких в квартирі немає лічильників гарячої води. Після того як такі споживачі передадуть адміністратору центру обслуговування документи і заяву для укладення договору, потрібно прийти через 10 днів і підписати вже готовий індивідуальний договір.

Нагадаємо, столичним споживачам нагадують, що в місті деякі категорії громадян позбавлені пільг на оплату комунальних послуг. Такі дії продиктовані відповідним Законом України.

 

Джерело: Україна Комунальна

  • (044) 364-29-70, (095) 852-75-07,
  • (044) 383-42-24, (067) 243-38-87
  • order@e-in.com.ua
  • inc88@ukr.net

08130, Київська обл., Києво-Святошинський район, с.Чайки, вул. Антонова 8-А